יום רביעי, 26 בספטמבר 2012

AudioSurf

                                                                             
                                                                         שם: Audiosurf
                                                                         גאנ'ר: puzzle/rhythm
                                                                         תאריך יציאה:   15,2,2008

תמיד יש מקום לדבר חדש, ולמרות שעד עכשיו סיקרנו אני וחברי הקבוצה רק אלבומים של להקות חשבתי שהגיע הזמן לרענן את העניינים. לכן כתבתי את הסיקור הזה, הסיקור הראשון בבלוג שהוא על משחק מחשב. כמובן  שלמשחק חייב להיות קשר כלשהו למוזיקה, ובגלל שלמשחק הספציפי הזה יש קשר יוצא דופן למוזיקה החלטתי לסקר אותו.

Audiosurf הוא בעצם משחק המשלב מוזיקה, רקעים ססגוניים, ואפשרויות משחק שונות. כשהמטרה העיקרית בכולם היא לאסוף בלוקים בשלל צבעים ולהתאימם לשלישיות בכל צורה שהיא כדי לקבל עליהם נקודות. לכל צבע ניקוד משלו, אולם אתם יכולים לשנות ולהתאים ניקודים לצבעים שונים בהגדרות. נשמע מלהיב לא? אני יודע שלא, אבל זה לא מה שיפה במשחק הזה. ב-Audiosurf אתם יכול לבחור כל שיר שאתם רוצים (ושנמצא על המחשב שלכם), המשחק יתאים את עצמו לקצב המוזיקה ולזרימה שלה, ובנוסף לכך הוא  גם ישנה את הרקע שלו על פיה. אם השיר קצבי, שמח ומקפיץ הרקעים יהיו זוהרים מצבעים, ואילו אם השיר איטי ורגוע, לא רק שהצבעים יהיו צבעים רגועים וכהים (כגון כחול, ירוק כהה וכו'..), גם המסלול עצמו יהיה איטי (לגבי קצב המשחק, דבר זה תלוי אך ורק בשיר כמו שאמרתי בנוגע לשירים רגועים, ההפך מזה יחול על שירים קצביים).

למשחק אינסוף אפשריות. אתם יכולים להתאים אותו לנוחיותכם. להשתמש גם בעכבר וגם במקלדת, ולשחק עם חברים ולהתחרות איתם. ישנה גם אפשרות הנקראת free ride, כאשר אתם לא רוצים לשחק ורק רוצים ליהנות מהחוויה עצמה אתם בוחרים אפשרות זו, המשחק יעבור על כל האלבום וינגן אותו תוך כדי הצגה של הנסיעה עצמה.

אני אישית מאוד אוהב את המשחק. יש בו משהו ייחודי בדרך בה הוא ממחיש את המוזיקה, וההתאמה לקצב והצבעים השונים אשר באים איתה ממש נותנים לשחקן לחוות מחדש את המוזיקה בצורה שבה הוא לא חווה אותה עד אז. לכל מי שאוהב לשמוע מוזיקה ורוצה לחוות אותה בצורה חדשה ומהנה אני ממליץ לנסות את Audiosurf, וכדי לתת לכם טעימה מן המשחק ועל כל מה שכתבתי נוסף סרטון בסוף הסיקור.

ניתן לרכוש משחק זה ב-Steam עבור סכום סמלי, אבל עם אתם רוצים להיות פיראטים אף אחד לא עוצר אתכם.
יואוהוהו והאזנה נעימה.



                                                                       
                                                                            5/5

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה